.

.

سایت خبری طلوع گناباد

فرماندار گناباد گفت: علیرغم تصویب و ابلاغ بانک مرکزی ، متاسفانه برخی از بانک ها تمایلی به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ندارند

محمد صفایی روز پنجشنبه در هشتمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال گناباد افزود: بانک صادرات خراسان رضوی در سال گذشته تفاهمنامه ای با بانک مرکزی جهت پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات چهاردرصد با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد نموده است اما این بانک تاکنون به این تفاهمنامه عمل نکرده است

وی اظهار کرد: این در صورتی است که این بانک در همان سال بیش از سه هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود بالا پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: سهم شهرستان گناباد از تسهیلات ارزان قیمت بانک مذکور حدود 40 میلیارد ریال می باشد که این مبلغ باید برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می گردید.

فرماندار گناباد همچنین خواستار اجرای اجرای پروژه طرح ترسیب کربن این شهرستان شد و گفت: این طرح در سال 85 به تصویب رسیده ولی برای اجرای آن اقدامی صورت نگرفته است.

 

صفایی افزود: با توجه به حوادث سال گذشته از جمله سیل ، پدیده ریزگردها ، توفانهای شدید ، ادامه خشکسالی ها و پیشروی بیابان، اجرای این پروژه در منطقه پسکلوت این شهرستان بسیار ضروری و حیاتی می باشد.

 

وی با اشاره به گسترش باغات پسته در منطقه گفت: از سال 72 تاکنون سطح زیر کشت پسته کشور دو برابر افزایش یافت ولی متاسفانه برداشت به این میزان افزایش نیافته بلکه به همان مقدار سال 72 می باشد به عبارتی میزان برداشت به نصف کاهش یافته رییس کارگروه اشتغال شهرستان گناباد از اجرای 90 طرح بزرگ تولیدی در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد هشت طرح مربوط به خراسان رضوی است که یکی از آنها تولید سیمان سفید  مربوط به گناباد می باشد.

  صفایی گفت :کارهای مقدماتی کارخانه سیمان سفید در گناباد انجام شده ولی به دلیل پرداخت نشدن تسهیلات این واحد تولیدی به بهره برداری نرسیده و لازم است مسوولین پیگیر اجرای این طرح اقتصادی در منطقه باشند

 
ایرنا  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 13 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com